Hej

Jag är just nu på väg in till stan ska handla mat till helgen:)

Idag är det då skolavslutning och jag lämnade skolan för ca 1-2 timme sen efter det så åkte vi till mormor och morfar….

Jag sa hej då till mina lärare jag kommer sakna dom jätte mycket och jag kommer också SAKNA ALLA MINA VÄNNER men vänner är förlivet:) Den stunden vi sjöng i kyrkan så njöt jag…

Men jag kommer att se och träffa och säga hej till dom… Jag kommer sakna dom otroligt mycket ändå… Men jag säger lycka till i livet:)

När vi gick ut i kyrkan fick vi en röd ros av våran rektor…

20140613-122838.jpg

Kommentera

