Öland och annat

Kom då hem från Öland igår:) Och när vi då va på Öland så va det JÄTTE konstigt väder!! Först så åskande och blixtrade och sen så kom solen fram sen så började de regna och åska igen!! Helt knäpp!!

Jaja men vi åkte till ett köpcenter nära vår camping och där köpte jag en helt snygg och härlig kofta:)

Ja vi badade och solade åt glass och godis:)

Igår kväll så sovde vi över hos mormor och morfar:) Och Moa och jag låg inne hos Max och sofies rum vi låg och skrattade och prata till kl 23.30!!!!

Ja idag var de jätte roligt vi firade min mormor för hon fyllde 57 år:) GRATTIS GRATTIS🎊🎉
Och nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på tv:) Och imon så åker Max och Sofie tyvärr hem så jag kommet sakna dom sjukt mycket❤️❤️

Bild på koftan:)
Lindex
120kr på rea

Ps: kofta med luva:)

20140704-214536-78336758.jpg

Kommentera

