JAG VET!!!!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag! Men jag har haft fullt upp jag har varit med mina kusiner , ridit och idag så åkte vi hem från Halmstad , igår så var vi på äventyrs landet i Halmstad 😀 Det var jätte kul!

Jag åkte chocken och tornadon och Väggen!!! Okej väggen var värst av alla!! Usch!!

Choken var roligt och avslappnande tyckte jag för de var stjärnor i tacket och de var väldigt mörkt men det gick fort 🙂

Tornadon var också jätte roligt.. Det var typ som en tratt 🙂 Aa helt crazy!!

Väggen är USCH!! De var ett stup i slutet sen så kom väggen!!!

Innan så red jag Ghill och det gick jätte bra 🙂

20140724-215004.jpg

20140724-215016.jpg

20140724-215022.jpg

20140724-215034.jpg

One thought on “JAG VET!!!!

Kommentera

