Hejdå Stockholm

Ja nu är vi på väg hem från Stockholm…

Vi har haft fullt upp i helgen så jag har inte hunnit att blogga :/ Men vi har firat Fredrik som ska fylla 40 år på Tisdag så vi firade han igår och vi firade Anna med som ska fylla 37 år och hon fyller år imorgon 🙂 Och igår så var jag på salong och plockade mina ögonbryn och vaxade och de tog ca 15 min 🙂

Sen fixade Anna mina naglar med det blev super snygga 🙂

Och sen har vi badat , badat , badat och ännu mer bad 🙂

Jag har haft en jätte rolig helg och synd att det tog slut bara 😦

Men vi sitter i bilen och har två hindrar med oss 🙂 Det är Bella och Fixa dom ska hänga med mormor och morfar för Anna och Fredrik ska iväg utomlands och då skulle dom passa hundarna 🙂

PS: Kah fick något märke på näsan från simglasögonen 🙂

20140803-122310-44590550.jpg

20140803-122310-44590192.jpg

20140803-122310-44590776.jpg

Kommentera

