Om dagen!!!!

Nu sitter jag i köket och idag har dagen varit helt okej, jag slutade 14.30 så det var en kort dag för mig 🙂 

Idag så har vi fått våra datorer som vi lånar av skolan , så jag skriver från den!!! 

Tippen och Missan är inne och är miss nöjda med deras mat!!! Innan så var Moa ´syran´ på stan och shoppade lite efter skolan 🙂 Jag köpte en Saltwater spray på H&m och den kostade 40 kr 🙂 Jag köpte bara det!! Sen träffade vi mormor mitt i alltihop 😀 Men det var kul att träffa henne igen!!! 

Ikväll kommer jag bara ta det lugnt , har inga LÄXOR!!YEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!! Men jag antar att vi kommer få läxor denna veckan eller nästa 😦 Koala

One thought on “Om dagen!!!!

  1. Hej Vilmis! Vad bra att ni får datorer från skolan. Bra skola :-). Nu ska vi äta pizza här……orkar inte laga mat idag! Puss och kram!

Kommentera

