Frågestund del 2

1. Vad gör du med vänner? Svar: Vi sitter mest och snakar och ibland gå vi ut till stallet och kollar läget och massa annat kul 🙂
2. Varför kan du inte lägga upp videos? Svar: Det har hänt något fel med appen!

3. Tycker du om ditt efternamn? Svar: Ja det gör jag väl!
4. Vilken/vilka favorit färg har du? Svar: Svart , vit och ljus blå 🙂 

5. Hur många djur har du? Svar: Jag rabblar upp alla djur så får du räkna själv: 4 hästar, 3 katter om man räknar med pappas, 1 Kanin , 3 grisar.

6.Hur tror du att det kommer bli i 7an? Svar: Jag har gått i skolan i 1,5 vecka nu i skolan men det är väl helt okej faktist…..
.7 Kär? Svar: Ja 😉
8. Varför gillar du att shoppa? Svar: Jag älskar att shoppa med kompisar ❤
9.Hur rider du? Svar: Jag rider som alla andra typ….20131115-072828.jpg

Kommentera

