Frågestund del 4

 

1. Varför gillar du hästar?

Svar: Oj svår fråga, men jag har haft hästar sen när jag var en liten flicka så jag gillar hästar sen dess 🙂

2. Är du känd?

Svar: Jag tycker inte det..
3. Tycker du om Nellie Berntsson?
Svar: Hon verkar helt okej så ja….
4. Vad är Ghill för ras?
Svar: Han är en Arab 🙂

5. Hur gammal är Ghill?

Svar: Han är 20 år…

6. Vad tycker du om mobbning? Svar: Jag tycker att det är fruktansvärt att man mobbar… Jag blev mobbad väldigt mycket när jag var liten så jag vet hur det känns och hur det är… Så om du är en mobbare som läser min blogg jag tycker att DU ska sluta att mobba folk…

Hur glad var du att du skaffade denna blogg? Svar: Jag blev jätte glad över att jag skaffade denna blogg jag har alldrig varit så glad som jag var den dagen 😉 20131013-204549.jpg

 

Kommentera

