Godmorgon

Godmorgon mina damer, herrar, pojkar och flickor 🙂 Idag är det torsdag och just nu är jag i skolan ni kanske tycker det är konstigt att vara där tidigt!!!

Idag ska jag till tandläkaren och bara prata och dem ska kolla egenom min mun ska ju på tandställning :/  Men det kommer nog gå bra… Men jag ska med bussen vid 13.14 så jag kommer i tid till tandläkaren.. Och sen efter tandläkaren så ska jag inte tillbacks till skolna sen!!!!!

Ha en jätte härlig morgon;)

Gamal bild på Busan ❤

20130723-180049.jpg

Kommentera

