Goodmorgon

Godmorgon idag är det Fredag!! Och idag har jag AS ONT I MINA TÄNDER!!!!!!!!! 😦 Jag har 8 gummi snoddar rund åtta tänder typ!!!!!!!!!! Så dom kommer flytta sig och det hållder dem på att göra,  jag kan ju inte äta typ liksom..

Idag så slutar jag vid 14.30 så det är en härlig kort dag.. Men ikväll k 19.00 så ska vi på fotbolls mahct kolla på Öster, inte riktigt min grej.. Men hoppas det kommer bli kul ändå!!!

Ja det kommer vara en konstig dag idag för att det kommer vara god och ond dag!!!!!!! Hoppas du tycker om detta inlägg!!!

IMG_0486 

 

Kommentera

