Helgen har varti och Godmorgon

 

Godmorgon och nu börjar det en ny vecka 🙂 Det blir kallare och det börjar bli mörkare nu på kvällarna!! Och längar bara tills hösten kommer 😉 Dricka varm choklad på kvällarna… MUMS… 

På min helg har jag gjort: Frida kom till mig, vi var i stallet och sen på kvällen åkte vi till skolan och var på Disco vi var där typ i 1 halvtimme vi tyckte det var lite tråkigt… Men vi hade kul. Igår alltså i Söndags så åkte Frida hem och jag packade till pappa och kollade på en film och bara chillade… 

Så jag har inte hunnit blogga så mycket…. Men jga kommer blogga idag och hela denna vecka 🙂

10150571_436169676518613_4188475078491652517_n

 

Kommentera

