VARFÖR?

Varför gjorde jag ett Youtube konto?  För att min videofyMe funkar men jag kan inte fixa så videona kommer upp här på bloggen.. Och sen har jag haft det rätts så länge men inte annvänt det.

Vet du varför ditt VideofyMe inte funkar? Jag har faktist ingen anning.. Men det är typ det när jag trycker på att den vidon ska komma upp så kommer det någon engelsk text där det står: ERROR something went wrong. Please contact VideofyMe for help.. Oh det ska jag faktist gör…

 

 

 

Kommentera

