Sent men bjuder på de :)

Idag är de Söndag och idag så sovde jag verkligen ut.. Vakande vid 10 över 9 och de va jätte skönt ni kanske tycker de är tidigt men annars brukar jag vakna vid 7 tiden..

Nu på morgonen så har jag duschat och haft ansiktsmask 🙂

Mitt ansikte blev jätte lent efter de 🙂

Just nu väntar jag på pappa och Moa att dem ska komma hem me våran gran 🙂
Har gjort ett tidsinställt inlägg och det inlägget kommer under dagen 😉

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/e8a/55597153/files/2014/12/img_1216.jpg

Kommentera

