Morgonen/ STRESSIGT

Morgonen kommer bli jätte stressigt för vid 11 ska vi träffa Niklas inne i stan SEB ska vi åka hem.. Sen har dem en överraskning till oss..

Men jag fattar inte hur Moa och jag ska hinna äta, klä på oss, packa ner allt de vi ska ha med oss och fixa annat med, sen kommer vi åka de kommer bli jäkligt stressigt!!!

Och jag vakande ca 08.20 egentligen men jag somnade om, jag vaknade 08.55…

Och jag ligger fortfarande i sägen ska nog stiga upp och packa 😉

Hoppas du kommer ha en skön och lugn morgon 🙂

Kommentera

