Godmorgon

Godmorgon,idag steg jag upp vid 05.20 skulle fixa mitt hår med det sket sig.. Så nu ser mitt hår jätte tjokt ut.. Men men.. Idag är det ju skola 😦 Men jag går bara imorgon och sen är det helg igen 😀

Sen efter skolan när mamma kommer och hämtar mamma mig och när jag kommer hem så ska jag rida och sen hoppas jag at jag kan ta en lite mini ”lektion” för Moa med 😀 Det är super kul att hon satte sig upp på Ghill det var 5 år sedan hon red sitt och satt uppe på en häst 😀

img_04171

 

 

Kommentera

