Andra dagen på veckan

Tisdag idag 🙂 Dagarna gå fort… Idag kommer det bli en konstig dag för att jag ska gå från skolan tidigare idag 🙂 För jag ska gå till tandläkaren och fixa min tandställning och vi ska limma och hålla på…

Men hoppas att det går bra men jag kommer få ont i min mun efter idag…..

Över till något helt annat: Efter tandläkaren så ska vi hem och jag sak rida på min stora Bebis❤️ Hahah ska inre skämma ut han 😀

PS: Dålig bild men AJA

IMG_1552

One thought on “Andra dagen på veckan

  1. 1. Favorit färg?
    2. Hur många djur har du och har haft?
    3. Har du varit på Göteborgs Horse Show?
    4. Skulle du vilja åka dit??
    5. Vill du sommar jobba oc varför?
    6. Favorit affär?

Kommentera

