Onsdag och mycket annat☺️

Idag efter skolan så ska jag ha utvecklings samtal men min ena lärare Malin 🙂

Idag så kommer Tracy göra stallet och rida Ghill om hon hinner och kan 🙂

Ni kanske undrar vem Tracy är?
Hon är en tjej som hjälper mig och mamma i stallet 😉 Den veckan jag inte är hos mamma så hjälper Tracy mig att rida Ghill om inte mamma hinner 😉 Så hon hjälper oss med att mocka och fixa hö och vatten istället 🙂 Och hon rider ju så klart Ghill någon gång i veckan när inte jag kan 🙂

Det kommer ett inlägg senare hur det gick att rida Ghill igår 😉

IMG_1571

Kommentera

