FLYTTNINGS DAX!!!!!!

 

Japp ni läser rubriken rätt 😉

Mamma och Moa och jag kommer flytta ifrån Niklas och Wille..

Då det inte funkar för mamma och Niklas!!! Jag har alldrig trivits hos Niklas jag kände mig mest hemma i stallet bland alla hästar och katter 🙂

Vi kommer ringa Erica (Ghills gamla ägare) och fråga om hon vill ha honom tillbacks… Men Ella så ska vi hitta en stall plats 🙂

Varför behåller vi inte Ghill?

För att Ghill är 21 år han kan inte hoppa, man kan inte rida han så mycket, för denna skada som han fick så haltar han flera veckor efter… Och jag kan inte åka och tävla Ghill för att han är för gamal!!!!

Och vi behåller Ella för att henne kan man utveckla och lära henne hoppa och dressyr… Och att hon är bara 2 år och henne kan man gå långt med, jag kan åka och tävla henne..

Så klart kommer jag sakna Ghill väldigt mycket ❤ IMG_1326

IMG_1350

 

 

Kommentera

