Frågestund del 1

1. Hur går det med Ghill?
Svar: Det går bra med han 🙂
2. Hur har det gått med hans skada sen? Svar: Han sår har läckt men om man anstränger han så haltar han i några dagar 😦
3. Hur går det med Ella? Svar: Det går väldigt bra med henne, hon är så kelsjuk 🙂
4. Är hon frisk? Svar: Japp 🙂
5. Hur gammal är Ghill och Ella?Svar: Ghill 21 och Ella 2 år
6. Vad ör det roligaste med att ha häst?Svar: ALLT!!!
7. Vilken tid är du i skolan? Svar: När jag åker skolbuss så är jag vid skolan ca 08.05 🙂
8. Varför bloggar du alltså jag menar är det kul? Svar: Jag tycker att det är väldigt kul och vissa dagar är statistiken väldigt långt nere och andra dagar är den högt uppe 🙂
9. Roligaste ämne i skolan? Svar: Jag tycker att So är det roligaste ämnet nu ,för vår lärare han gör lektionerna ROLIGARE 🙂
10. Det roligaste du vet? Svar: Oj jag har faktist ingen aning 🙂
11. Vad gör du med dina vänner?Svar: Vi gör allt möjligt men mest sitta och prata 🙂
12. När fyller du år vilket datum? Svar: 24/8
13. Saknar du din gamla skola? Svar: Det beror på lite grann 🙂
14. Hur är den nya skola? Svar: Jag tycker att den är bra 🙂
15. Kan du lägga upp en video på när du rider? Svar: Ska föröka 🙂
16. Hur många följare har du på bloggen? Svar: innan hade jag 155 men nu har min statistik sjunkit så jag vet inte 🙂

IMG_1731

Kommentera

