Frågor och svar 

Vad följer du för tv-serier?

Svar: Jag följer Pretty little liars jag tittar på den på Swefilmer 🙂 

 Vad läser du för böcker? 

Svar: Jag läser nästan ingen ting förutom i skolan men just nu så läser jag stallkompisar 🙂 (bara på skojs skull) 

Vilka magasin tycker du är bäst? 

Svar: Oj det finns massa magasiner som jag tycker om men en utav dem är nog Glitter 🙂 

Vilket är ditt bästa resminne? 

Svar: När vi åkte till Teneriffa och det var fint väder och jätte varmt 🙂 

Vad vill du arbeta med när du blir vuxen?

Svar: Jag har faktist tänkt på att jobba med djur men jag har faktist ingen aning…

 Vilka kläder gillar du?

Svar: Jag gillar olika men t-shirt och snygga jeans 🙂 

 Vad har du för favvo doft och favvo make up?

Svar: Mitt favvo smink är nog min ena mascara. Och min favvo doft så har jag rätts så många kan inte välja!! 

 Vad gör du helst på helgen?

Svar: Är med kompisar, slappar, åker till stallet och kanske tränar 🙂 



Kommentera

