Frågor och svar! 

Fick lite frågor av en kompis som hon tycke jag skulle svara på här 😉 

1. Saknar du Ella? 

Ehh JAAA hon gnäggade alltid när man kom ut i hagen fast det gör ju Ghill med men hennes söta gnäggande åh❤️ 

Hur går det med Ghill? 

Men Ghill så går det rätts så bra han har fått jätte fina muskler 🙂 Så snart är han som en helt ny häst känns det som 😀  

Kan du filma när du rider?

Ja men ett litet problem 😦 Mina videos kommer inte upp här utan dem bara kommer upp på min videofy 😦 så att ni får gå in där och kolla 🙂 

Vad brukar du göra efter skolan? 

Om jag har läxor så gör jag dem och om jag inte har läxor så har tar jag det lugnt 😉 

  



Kommentera

