Skolan 

Man lär sig nya grejer varje dag i skolan 🙂 

Och man måste gå i skolan för då får man ett bra jobb sen när man ska börja jobba och man får också betyg och i början kanske inte dem är så bra men sen så kanske dem blir bättre som mina t.ex jag fick mina första betyg i 6:an och i vissa ämnen så var det inte alls bra men nu i 7:an så har dem betygen blivit jätte bra 🙂 

Så jag tycker att man inte ska skolka så mycket när man går i skolan för det drar på betygen!Det är iallafall så på min skola! 

 Vad tycker du om betyg och om din skola?  

 

PS: bild tagen från google  

Kommentera

