Rolig dag 

Denna dag har gått fort och denna dag har varit rolig😉

Moa kom till mig idag och fotograferade på mig och Ghill, BILDERNA BLEV AWSOME👌🏻 

Moa skulle redigera bilderna lite grann, så vissa bilder kanske jag får ikväll och vissa bilder någon gång i helgen 😋 

Ja vad gjorde vi mer förutom att fotografera? Jo Moa ville rida på Ghill så OFCORSE fick hon ju det så hon red en liten runda i skogen och jag gick med henne👍🏻Vi hoppade också studsmatta och åt mat och glass och pratade och skrattade😂 

Jag har haft en rolig dag iallafall, jag hoppas att du har haft det Moa❤️👌🏻  

Kommentera

